با توجه به اهمیت و گستردگی فضای مجازی، به نظر می‌رسد نیروهای انقلاب، هنوز نتوانسته‌اند از ظرفیت این فضا به نحو مطلوب استفاده نمایند. انتقال تجربیات وبلاگ‌نویسان موفق، یکی از راه‌های ارتقاء سطح کیفی کار وبلاگ‌نویسی است. این جزوه، حاصل تجمیع بخشی از تجارب وبلاگ‌نویسان جبهه‌ی فرهنگی است که با رویکرد خاصی تنظیم شده است. مطالعه‌ی این جزوه را برای علاقمندان به وبلاگ‌نویسی توصیه می‌کنیم.
مقدمه جزوه:
آبان ماه  1390 جلسه ای به ابتکار و همت دفتر  مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی برای دومین بار ترتیب داده شده بود تا وبلاگ نویسانی که در خط مقدم مبارزه در فضای مجازی هستند،بیایندو تجربه های کاربردی و دغدغه ها و غصه هایشان را فضای مجازی ارائه نمایند.این جزوه در راستای عمل به بنددوازدهم همین جزوه که در آن جلسه گفته شده بود،تهیه شده است.در تهیه جزوه از مطالب مطروحه در آن نشست و نیز از تجارب و نظرات جمعی ازوبلاگ نویسان استفاده شده است.
فراموش نکنید حداقل ارزش جزوه آن است که شما را به فکر و حرکت برای نوشتن تجربیات گرانبهایتان و آنگاه انتشارشان وا می دارد.راستی بهای این جزوه،آن است که اولا تجربیات خود را که در این جزوه نیامده بنویسید و ثانیا از این نکات در حد وسعتان برای کمک به انقلاب اسلامی استفاده کنید.

جزوه وبلاگ نویسی به قصد قربت